FANDOM

Eagle Symbol
Eglor
Eagle Symbol
TV Eglor
Orzeł
Przynależność Plemię Orłów
Broń Piorux, Siekielot, Źgabak
Speedor Shreekor 390
Status Żywy
Lokalizacja Góra Orłów

Eglor jest członkiem Plemienia Orłów.

Zdolności i cechy

Eglor jest „gadżeciarzem” Plemienia Orłów - mistrzem balistyki i prymitywnych rakiet. Jeśli dać mu wystarczająco dużo czasu, Eglor może wyliczyć siłę i trajektorię, z jaką trzeba wystrzelić kamyk, który przeleci pół Chimy i całkowicie obezwładni cel. W jego pierzastych szponach nawet najmniejsza gałązka może mieć siłę pocisku. Jedynym problemem jest fakt, że jego kalkulacje aeronautyczne wymagają tak wiele czasu, że bitwa zwykle się kończy zanim wystrzeli pierwszą ze swoich zbudowanych z patyków i kamieni rakiet. Przeważnie jego śmiertelny atak spada na puste pole bitwy, na którym od dawna nie ma już wrogów. Nie ma też kalkulatora, więc jego nabazgrane kredą równania pokrywają pół orlej góry. Inne orły muszą ostrożnie omijać jego bazgroły, uważając, aby ich nie zamazać - groziłoby to wystrzeleniem rakiet w niewłaściwy cel. Zdarza się to zresztą znacznie częściej, niż orły są gotowe przyznać.

Bronie

Broniami Eglora są Piorux, Siekielot i Źgabak.

Informacje o minifigurce

Ewar w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 70013 Orzeł-napastnik Equili, 70007 Motocykl Eglora i 70105 Gniazdo.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki