FANDOM

Fire Laval and Sir Fangar Art

Dobrzy, Źli i Zlodowaciali! jest krótkim artykułem poświęconym postaciom z Legendy o Ognistym Chi. Ukazał się w internetowych informacjach klubowych Magazynu LEGO Club w lipcu 2014 roku.

Dobrzy, Źli i Zlodowaciali!

Wyglądało już na to, że cała kraina zniknie pod lodem, kiedy Eris odkryła ukrytą na Górze Cavora ognistą świątynię Feniksów i przekazała tajemnicę ognistego CHI zwierzęcym plemionom! Jeśli nasi bohaterowie opanują ognistą moc, będą mieli szansę w walce dobra ze złem o przyszłość Chimy!

Bohaterowie!

Plemię feniksów, strażnicy Ognistej Świątyni i zwierzęce plemiona Chimy!

Plemię feniksów

Superpoważny wódz tajemniczego plemienia feniksów to Fluminox — feniks o ogromnej mocy i wiedzy, który rozwiązuje problemy kierując się czystą logiką. Jego jedynym celem jest przetrwanie Chimy. Jego syn, książę koronny Flinx, ciągle uważa się za małe dziecko, nie ma jeszcze ognistych skrzydeł i na niczym nie może się skoncentrować. Pilot Foltrax jest tak szczęśliwy z możliwości wzbicia się w powietrze po milleniach uwięzienia na ziemi, że każdy jego lot jest wypełniony akrobacjami.

Strażnicy Ognistej Świątyni

Tygrysy to strażnicy Ognistej Świątyni feniksów. Ich przywódca Tormak to najbardziej zaufany doradca Fluminoksa — udziela mu porad we wszystkich kwestiach, w tym w sprawach humoru i śmiechu. Najsilniejszym wojownikiem w plemieniu nie jest wcale tygrys, ale adoptowana córka Tormaka — wytrzymała i sprytna lwica Li’Ella! Leopard Lundor także został adoptowany przez tygrysy. Jego futro było dla niego niekończącym się pasmem udręki — wprawdzie żadnemu leopardowi nie udało się usunąć cętek, ale Lundor nigdy nie ustawał w staraniach!

Zwierzęce plemiona Chimy

Zwierzęce plemiona Chimy nie zmieniły się zanadto! Książę lwów Laval musiał szybko dorosnąć, ale nie stał się ani trochę mniej porywczy. Zawarł rozejm z Craggerem, a krokodyl uznał, że woli to od bycia czarnym charakterem.

Razar wciąż zastanawia się, jak osiągnąć jakieś korzyści z kryzysu, a gdyby mógł, pobierałby od innych opłaty za swoją pomoc! Rogon ciągle kocha swoje skały, Worriz stara się nie zapomnieć o innych opcjach, a Eris to jak zwykle bystrzacha!

Łotry!

Plemiona łowcówtygrysów szablastozębnych, mamutów i sępów!

Plemię tygrysów szablastozębnych

Wodzem tygrysów szablastozębnych jest sir Fangar. Nie uważa się za maniaka... sądzi, że jest artystą, a podbój Chimy to zaledwie rozbudowa kolekcji o nowe lodowe trofea!

Stealthor był świetnym zwiadowcą, który umiał zawsze pozostać niewidoczny... ale teraz, kiedy lśnią mu kości, a wszystko, czego dotknie, zamienia się w śnieg i lód, trudno go przegapić! Strainor jest nerwowy i podejrzliwy, ale to tylko sprawia, że jest jeszcze groźniejszy!

Plemię mamutów

Przywódczynią plemienia mamutów jest surowa i niekiedy okrutna Maula, a jej oficer ulubionym podwładnym jest Mungus. Wprawdzie to największy i najsilniejszy mamut, a zatem czempion całego plemienia, ale jest też trochę maminsynkiem, a do tego nie jest zbyt bystry. Mózgowcem jest tu Mottrot, który ze względu na mały rozmiar, nie jest jednak doceniany przez współplemieńców.

Plemię sępów

Plemię sępów nie ma prawdziwego przywódcy — to wymagałoby zbytniej organizacji — ale najbardziej cierpliwym i podstępnym sępem jest Vardy. Jego zasadzki i knowania stały się wręcz legendarne! Najlepsi piloci sępów to Vornon — który uważa, że wszystko skończy się katastrofą i nic nie jest warte wysiłku — oraz Voom Voom — który uważa, że wszystko jest wspaniałe, fascynujące i prowadzi wprost do zwycięstwa. To odróżnia go od reszty sępów, które zawsze wolą poczekać, aż coś samo wpadnie im w szpony, niż podjąć jakikolwiek wysiłek, by to zdobyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki