FANDOM

"Ja nie jestem zła. To ty jesteś słaby."
— Crooler, Lwy kontra Krokodyle
Crocodile Symbol
Crooler
Crocodile Symbol
Crooler
Krokodylica
Przynależność Plemię Krokodyli
Ranga/Zawód Księżniczka
Status Żywa
Lokalizacja Bagienna Kryjówka

Crooler jest księżniczką Plemienia Krokodyli, siostrą Craggera oraz córką Crominusa i Crunket.

Biografia

Kiedy Crooler wykluła się z jaja, przypadkowo popchnęła jajo brata, które spadło i rozbiło się. Cragger przetrwał, a przez wypchnięcie jaja, jego rodzice myśleli nawet, że to on urodził się pierwszy. Tym samym to on został dziedzicem tronu, co stało się przyczyną zazdrości Crooler. Od zawsze próbowała pokazać rodzicom, co potrafi. Na samym początku chciała nawet pomagać bratu, ale nie ważne co zrobiła, jej rodzice myśleli tylko o ich "cudownym dziecku".

Zdolności i cechy

Crooler Art

Crooler

Jest równie ambitna co jej brat-książę, ale znacznie sprytniejsza. Zawsze skłania swojego brata do podejmowania ryzyka, a potem korzysta z jego zdobyczy lub bezlitośnie wyśmiewa jego porażkę. Wiele istot uważa, że to ona tak naprawdę włada plemieniem krokodyli, co wcale jej nie przeszkadza. Odpowiada jej sytuacja, w której posiada władzę, a nie musi się zajmować irytującymi aspektami oficjalnego jej sprawowania. Nie ma zamiaru obalać Craggera - woli nim manipulować dla własnych korzyści. Doskonale wie, jak go podejść. Zna jego kompleksy i ciągle je rozgrywa, aby osiągnąć własne cele lub po prostu go zdenerwować. Jest najokrutniejszą przedstawicielką całego plemienia krokodyli.

Informacje o minifigurce

Crooler w formie minifigurki pojawiła się w zestawie 70006 Krokodyla łódź Craggera.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki