Wikia

LEGO Legends of Chima Wiki

Chima

Dyskusja0
612stron na
tej wiki
Chima
Chima Map
Lokalizacja
Mieszkańcy Plemiona zwierząt

Chima jest krainą rządzoną przez plemiona zwierząt.

HistoriaEdytuj

Od tysiąca lat Chimą rządzą zwierzęce plemiona. Lwy, które jako pierwsze piły ze starożytnego źródła Chi, poprzysięgły go bronić. Nikt nie sprzeciwiał się władzy lwów nad źródłem, ponieważ plemię to zawsze uczciwie dysponowało Chi. Zwierzęta z całego królestwa używały magicznych kul Chi, by zapewniać moc swoim pojazdom i wyposażeniu, a także samym sobie. Lwy zawsze rozdzielały to źródło mocy po równo pomiędzy plemionami. W końcu jednak górę wzięła chciwość. Młody książę z plemienia krokodyli o imieniu Cragger zażądał, by jego plemię otrzymało więcej potężnych kul Chi. Lwy jednak stwierdziły, że przyznanie zbyt dużej ilości Chi jednemu plemieniu zaburzy naturalną równowagę Chimy, utrzymywaną od tysiąca lat. Plemię lwów pragnęło sprawiedliwości i chciało chronić całe królestwo. Krokodyle jednak widziały tę kwestię inaczej. Seria niedużych potyczek o Chi przynależne krokodylom doprowadziła do większych bitew. Gdy książę krokodyli Cragger oskarżył lwy o wyeliminowanie jego rodziców i został królem, konflikt między lwami a krokodylami wybuchł na pełną skalę. Konflikt zaczął się rozszerzać.

KrajobrazEdytuj

Chima była niegdyś nieskażonym, naturalnym rajem, jednak z powodu rozszerzającego się konfliktu jest powoli wyniszczana.

MieszkańcyEdytuj

Mieszkańcami Chimy są zwierzęta. Większość z nich wyewoluowała dzięki Chi i zebrała się w plemiona. Chimą rządzi Rada Starszych składająca się z przywódców wszystkich plemion.

Więcej od Wikii

Losowa wiki