FANDOM

Chikula
Chigull.PNG
Obiekt
Twórca Reegull
Użytkownik(cy) Różni
Lokalizacja(e) Chima
Funkcja(e) Różne
Status Nieznany

Chikula jest fałszywym Chi.

Historia

Chikule zostały stworzone przez Reegulla. Za ich pomocą chciał upodobnić resztę zwierząt do siebie, zamieniając je w wykonujące każdy jego rozkaz "Reegullaki".

Podczas konfliktu o Chi, Reegull dał je Craggerowi, który postanowił rozdać fałszywe kule pozostałym plemionom. Kiedy po objechaniu całej krainy wrócił do Kruczych Fortów, Razar uświadomił mu, że Chikule do niczego się nie nadają, a po chwili Crug zaczął zachowywać się jak ptak. Cragger poszedł do Reegulla, który wyjaśnił mu swoje prawdziwe zamiary. Widząc, iż Crug go nie słucha, Reegull zaczął rozważać zmianę receptury. Cragger wrócił do wszystkich plemion, którym rozdał fałszywe Chi i zabrał je. Kiedy spotkał Lavala, zostali zaatakowani przez Wilki, które nieświadome, iż Chi jest fałszywe, wzięły je i użyły przed atakiem na Świątynię Lwa. Zanim Wilki zdążyły napaść na świątynię, wystąpiły u nich efekty uboczne Chikul i wszystkie (z wyjątkiem Worriza) zaczęły zachowywać się jak ptaki.

Właściwości

Chikule mają podobne właściwości jak prawdziwe Chi. Jedyną różnicą są efekty uboczne, przez które każdy użytkownik fałszywych kul po pewnym czasie zaczyna zachowywać się jak ptak.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki