FANDOM

Breezor
Bevar
Bóbr
Przynależność Plemię Bobrów
Rada Starszych
Ranga/Zawód Lider
Status Żywy
Lokalizacja Wioska Bobrów

Breezor jest liderem Plemienia Bobrów.

Biografia

Breezor oraz częsć Plemienia Bobrów zaczęła pomagać LavalowiEris w naprawie lwiego czołgu. Niedługo potem lider zabrał ich na teren budowy tamy, która, jak się okazało, budowana była dla Craggera. W czasie walki budowla została zniszczona. Gdy czołgiem zajęło się całe Plemię Bobrów, naprawa trwała krótko. Bobry odstawiły pojazd do Miasta Lwów. Lagravis zauważył jednak drobną zmianę w wyglądzie czołgu, a mianowicie nowe złote skrzydła.

W czasie ataku Nietoperzy na Górę Cavorę, Eris poprosiła Bobry, aby spróbowały naprawić jej wodospady. Żaden plan Breezora się jednak nie powiódł. W czasie jednego z działań Eris przyznała, iż Bobry mają kiepski wzrok.

Kiedy Lodowi Łowcy zaatakowali Chimę, Breezor oraz całe Plemię Bobrów zajęło się budowaniem muru obronnego, zasłaniającego ich wioskę. Nie zabezpieczyły jej jednak od tyłu, wskutek czego Sir Fangar dostał się na ich teren. Podczas budowania tamy do bobrów przybyli Lagravis i Longtooth, którzy nakłaniali ich do walki. Gdy z pomocą przybyli Laval, Eris i Cragger oraz odmrozili Bobry z pomocą Ognistego Chi, wyrzutnie i katapulty zamontowane na murze zostały odpalone i przegoniły Lodowych Łowców wraz z pomocą LwaOrlicy i Krokodyla.

Zdolności i cechy

Bóbr Breezor ciężko pracuje i jest zaradny. Gdy Krokodyle toczyły walki z Lwami, Bobry pozostały neutralne i przyjmowały zlecenia od obu grup. Teraz, gdy zaatakowali Lodowi Łowcy, Breezor i jego kompania muszą zadbać, żeby pojazdy bohaterów były stale sprawne. Breezor podróżuje pojazdem dowodzenia Tygrysów i naprawia go nawet w trakcie bitwy! Czasami nawet sam bywa zmuszony do walki, chociaż za tym nie przepada. Bobry zdecydowanie wolą budować niż burzyć.

Informacje o minifigurce

Breezor w formie minifigurki pojawił się w zestawie 70224 Lotny oddział Tigera.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki