FANDOM

Bear Symbol
Bladvic
Bear Symbol
TV Bladvic
Niedźwiedź
Przynależność Plemię Niedźwiedzi
Drużyna Lavala
Ranga/Zawód Lider
Broń Golden Claw
Status Żywy
Lokalizacja Góra Cavora

Bladvic jest liderem Plemienia Niedźwiedzi.

Biografia

Outlands Bladvic

Bladvic w zbroi od Lavertusa

Podczas ataku Lodowych Łowców i pobudki plemienia Lodowych Niedźwiedzi Bladvic oraz jego plemię zostało obudzone z głębokiego snu. Niedźwiedzie były tak samo wytrzymałe i silne jak Niedźwiedzie Lodu. Gdy Bladvic, Laval, Eris, Cragger, Worriz, Razar, Rogon, Gorzan i Flinx rozpoczeli Drugą Wielką Iluminację i zderzyli się w Sercu Góry Cavora i uzdrowili Łowców. Niedźwiedzie po tym wszystkim zasnęły w spokoju.

Zdolności i cechy

Ten Niedźwiedź jest jednym z najpotężniejszych wojowników w Chimie. Na jego sile i rozwadze można zawsze polegać, o ile akurat nie śpi. A Bladvic uwielbia święty spokój i śpi niemal bez przerwy. Zwyciężyłby w każdej bitwie, gdyby tylko zdołał nie zasnąć przed jej roztrzygnięciem. Zdarza mu się zasypiać w pełnym pędzie na Speedorze, podczas ucieczki, a nawet podczas misji ratunkowych. Powrót Lodowych Niedźwiedzi dowiódł jednak, że Bladvic jest niezrównanym wojownikiem i lepiej nie stawać mu na drodze, gdy jest w pełni rozbudzony.

Bronie

Główną bronią Bladvica jest Golden Claw.

Ciekawostki

  • Choć to Bladvic jest liderem Niedźwiedzi, to reprezentantem plemienia w Radzie Starszych jest Bulkar.
  • Bladvic został liderem swojego plemienia jako zwycięzca próby spania - przespał pół roku, nie budząc się ani na chwilę.

Informacje o minifigurce

Bladvic w formie minifigurki pojawił się w zestawie: 70225 Machina Bladvica.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki