FANDOM

Alonz
Chima Alonz.jpg
Mysz pustynna
Status Żywy
Lokalizacja Pustynia

Alonz jest myszą pustynną.

Biografia

Alonz spotkał Lavala, kiedy ten, uciekając przed Krokodylami, wszedł na pustynię. Lew szybko wyjaśnił, dlaczego znalazł się w tej sytuacji i powiedział, że musi znaleźć wodę. Alonz zaprowadził go do małej oazy, gdzie Laval padł na kolana i zaczął pić. Wtedy dostrzegli cztery Krokodyle zmierzające w ich kierunku. Alonz powiedział Lavalowi, że sam sobie z nimi poradzi i, po krótkiej wymianie zdań, pobiegł w stronę nadchodzących przeciwników. Mysz zaczęła biegać wokół Krokodyli wykpiwając wygląd, inteligencję i inne krokodyle cechy. Początkowo Krokodyle starały się na to nie reagować, ale w końcu, sprowokowane przez mysz, pobiegły za nią i zapadły się w ruchomych piaskach. Wtedy Laval zaproponował Krokodylom, że pomoże im i wrócą one do domu, a w zamian nie powie Craggerowi, że pokonała je mysz. Przeciwnicy przystali na propozycję. Jakiś czas później Alonz towarzyszył Lavalowi, kiedy ten przeciągał swój Speedor z powrotem do dżungli. Lew zaproponował mu, by jechał z nim, myśląc, iż jego ojciec chciałby poznać mysz.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki