FANDOM

70156 Walka ognia z lodem
70156 Fire vs. Ice
Zestaw
Rodzaj Speedor
Ilość części 74
Minifigurki Laval
Sir Fangar
Rok wydania 2014
Cena 59,99zł
Instrukcja Budowy

70156 Walka ognia z lodem jest jednym z zestawów Legends of Chima. Zawiera Lavala, Sir Fangara, dwie wieże, dwa Speedory, cztery bronie, dziesięć kart i dodatkowe części.

Opis z LEGO.com

Zainscenizuj potyczkę między Lavalem a Sir Fangarem, która będzie ultraszybkim pojedynkiem między dobrem a złem!

Przygotuj się na ultraszybki pojedynek między dobrem a złem! Zestaw Ogień kontra lód z serii LEGO® Legends of Chima™ Speedorz™ przedstawia walkę Lavala z Sir Fangarem. Zmierz się ze znajomym, a następnie wybierz jednego przywódcę plemienia i posadź go na właściwym Speedorze. Weź na cel wieżę przeciwnika zwieńczoną totemem CHI, pociągnij linkę i ruszaj. Wygrywa osoba, która pierwsza zrzuci kulę CHI z wieży wroga! W zestawie znajdują się minifigurki Laval i Sir Fangar, 4 bronie, 2 Speedory z pazurami, 2 linki, 2 wieże/bariery, 2 totemy CHI, kula ognistego CHI, kula CHI, 12 kryształów CHI i 10 kart do gry. Wypróbuj swoją celność i refleks, wystrzeliwując za pomocą linki Speedory w grze zręcznościowej dla dwóch osób!

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki