FANDOM

70146 Ognista świątynia feniksa
70146 Flying Phoenix Fire Temple
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość części 1301
Minifigurki Flinx
Fluminox
Foltrax
Li'Ella
Stealthor
Tormak
Voom Voom
Rok wydania 2014
Cena 499,99zł
Instrukcja Budowy - Część 1
Instrukcja Budowy - Część 2

70146 Ognista świątynia feniksa jest jednym z zestawów Legends of Chima. Zawiera Flinxa, Fluminoxa, Foltraxa, Li'Ellę, Stealthora, Tormaka, Voom Vooma, Świątynię Feniksów, Latający Bastion Ognia, Lodowy Pojazd i zbiornik ognistych kul.

Opis z LEGO.com

Włącz tryb zasilania CHI, aby uciec tygrysim najeźdźcom w Latającej ognistej świątyni Feniksów!

Przyszedł czas na ostateczną bitwę sił ognia i lodu — wojownicze Tygrysy szablozębne atakują Ognistą świątynię potężnego plemienia Feniksów. Czy uda im się schwytać Fluminoksa, wspaniałego przywódcę Feniksów, oraz przejąć kontrolę nad całą Krainą Chima? Feniksy przygotowały do walki z najeźdźcami zbiornik ognistych kul i całą masę rozgrzanych broni. Pomóż Flinksowi obronić świątynię z wieżyczki strzeleckiej i zasypać wrogów ognistymi bombami. Musisz działać szybko, zanim pojazd Tygrysów szablozębnych rozpruje mury świątyni swoimi potężnymi pazurami. Możesz też uruchomić tryb zasilania CHI, aby przekształcić część świątyni w wielkiego latającego Feniksa! Będzie on mógł zmierzyć się w powietrzu z wystrzeloną przez Tygrysy lotnią! W zestawie 7 minifigurek z bronią: Fluminox, Flinx, Foltrax, Tormak, Li’Ella, Stealthor i Voom Voom.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki